Zasady współpracy

I. Zapytanie od Klienta

W idealnym zapytaniu znajdują się informacje, które umożliwią dokonanie dokładnej i wiarygodnej wyceny; jeśli nie są znane szczegółowe informacje, prosimy o przekazanie planów / założeń; najważniejsze informacje to:

  1. Czas wynajmu (termin i ilość godzin „od… do…”)
  2. Ilość osób
  3. Zapotrzebowanie na catering (lunch / przerwy kawowe itp.)
  4. Inne potrzeby (np. dotyczące wyposażenia sali lub niestandardowych rozwiązań)

(złóż zapytanie)

II. Oferta wynajmu w Synergy Trainings

Klient otrzymuje mailowo ofertę wraz z opisem usługi wynajmu i / lub cateringu oraz z propozycją cenową.

III. Rezerwacja terminu przez Klienta

Prosimy o mailowe potwierdzenie chęci wynajmu sali.

IV. Potwierdzenie rezerwacji przez Synergy Trainings

Klient otrzymuje maila z potwierdzeniem rezerwacji.

V. Umowa

Klient otrzymuje maila ze wzorem umowy najmu. Prosimy o odesłanie podpisanych 2 egzemplarzy na adres Synergy Trainings.

VI. Wynajem

W trakcie wynajmu zapewniamy pomoc techniczną i organizacyjną – jesteśmy do dyspozycji Klienta.

VII Płatność

Standardowo, wystawiamy faktury po zrealizowanej usłudze z co najmniej 14 dniowym terminem płatności.
Jesteśmy otwarci na wszelkie niestandardowe i nietypowe rozwiązania, których oczekują nasi Klienci.